Η λίστα ιστολογίων μου

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Κους κους, σας λέω!


24grammata.com
Η συγγραφέας Βασιλική Πιτούλη σχολιάζει και σατιρίζει την τηλεοπτική μας κατάντια
Ω ρε μάνα μου, ζαλίστηκα από την ομορφιά της Κατερίνας Καραβάτου. Βαδίζω και παραμιλώ. Όλα ξεκίνησαν ένα μεσημέρι που ήμουν άεργη και τεμπέλα, λέω: δε χαζεύω λιγουλάκι την εκπομπή της, να μορφωθώ η γυναίκα; Τι το ’θελα;
Πρώτα απ’ όλα, η κυρία Καραβάτου είναι ολίγον έγκυος. Επί του θέματος δεν έχω να πω τίποτε, αυτά είναι πράγματα του Θεού (και ενίοτε της τηλεθέασης, αλλά ας περιοριστούμε στον Μεγαλοδύναμο επί του παρόντος). Στο πλατό γινόταν το έλα να δεις. Το θέμα ήταν «Η δεκαετία του ’80 και τα ρούχα της». Αχαχούχα! Ρίχτηκαν στον Παπανώτα: «Πόσο ήσουν εσύ τότε;» Καλέ, καλέ, δεν ήξερα ότι ο Παπανώτας είναι τόσο αρχαίος, τον είχα για μωρό (εντάξει, λίγο γέρικο, αλλά μωρό τελοσπάντων). Τα ναι και τα όχι των χρωμάτων, παρακαλώ! Την προσοχή σας! Ερώτηση κρίσεως: Πώς ήταν Η Φουρέιρα πριν γίνει διάσημη; Με αυτή την αγωνία ζω, η γυναίκα. Μάτι δεν κλείνω τη νύχτα, στριφογυρίζω σαν το βρικόλακα ένα πράγμα. Αμέ το άλλο υπαρξιακό, βασανιστικό ερώτημα: Πώς ήταν – προσέξτε, θα ανατριχιάστε – πώς ήταν επαναλαμβάνω η Μαντόνα; Κάθεστε; Μπορεί να γκρεμιστείτε με αυτό που θα ακούσετε: Ξετριχιάστρα! Τώρα, μην είστε αδιάκριτοι και με ρωτάτε την ακριβή έννοια της λέξης, την ετυμολογία της, και τα ρέστα…

«Έτσι να βγω;» ρωτάει η κυρία Καραβάτου φορώντας κάτι τεράστιες γυαλούμπες, πιο μεγάλες και από την ίδια. (Εντάξει, δεν είναι και πρώτο μπόι η γυναίκα, αλλά μην το κάνουμε τώρα θέμα). Φοράει και κάτι πουά που βγάζουν μάτι. «Αν πάω έτσι στην πεθερά μου, θα με υιοθετήσει εντελώς! Δεν ξέρετε εσείς τι πεθερά έχω…» Καλέ, καλέ, ζηλεύω. Θέλω κι εγώ τέτοια πεθερά, πειράζει; Πού τη βρήκατε, κυρία Καραβάτου μου; Αλλά τώρα σε μας θα το αποκαλύψετε το μυστικό σας; Φοράει ένα παπούτσι δίπατο, τι λέω, τρίπατο. Πω πω, προσέξτε κυρία Καραβάτου μου, μην περδικλωθείτε! Το έμβρυο, για όνομα του Θεού! Ντυθείτε λίγο πιο συντηρητικά, εγκυμονούσα γυναίκα…
Σατιρίζανε τον Αντώνη Κανάκη. Ξέρω γιατί το κάνετε αυτό. Είστε ζηλόφθονες γιατί η εκπομπή του σκίζει. Τον έβγαλαν όπως ήταν το 1994 με μαλλιά, πριν αποβιώσουν οι τρίχες του, όχι κάμπριο όπως είναι τώρα. Τότε που είχε την εκπομπή Κομφούζιο. Μετά Αμάν τα καθάρματα, με Σωτήρη Καλυβάτση και Γιάννη Σερβετά. Κάποτε φορούσε φαρδιές κοντομάνικες μπλούζες και παντελόνια με ψηλό καβάλο. Σήμερα ο ηλικίας 42 χρονών Κανάκης γίνεται όλο και νεότερος εξ αιτίας μιας σπάνιας γονιδιακής μετάλλαξης. Τον βγάλανε και γυμνό στην παραλία με όλη την παρέα του Κομφούζιο για το περιοδικό 01. Μέχρι και για τον άτυχο δεσμό του με την ψυχολόγο Σάντη Κουτσοσταμάτη μιλήσανε. Καλά, εσείς το θεό σας δεν έχετε. Όλα τα βγάζετε στη φόρα. Και με την Κατερίνα Παπουτσάκη παρακαλώ, και με άλλες, ων ουκ έστι αριθμός. Καλά, δε ντρέπεστε; Ξέρω εγώ τι σας χρειάζεται, πιπέρι στο στόμα. Φιλία με τον Αρναούτογλου και το Λάτσιο, το άγγιγμα του Μίδα διότι ο Κανάκης έχει δικό του σταθμό και δικό του μαγαζί στην παραλία, από τα πιο πετυχημένα… Πω Πω, τι κουτσομπόλες είστε εσείς; Με την εφορία συνεργάζεστε; Η ζήλεια θα σας μείνει. Ήταν μπροστά και η Σιντορέλα από τον Next Top Model, της πασαλείβατε τη μούρη μπροστά στην κάμερα, ακόμη και σ’ αυτή βάλατε χέρι: «Σου αρέσει ο Κανάκης;» Εκεί, να εκτεθεί το κορίτσι. «Μμμμ» λέει αυτή «είναι ένας μεγάλος άντρας σαν το μπαμπά μου». Φόλα του έριξε η άκαρδη. Θα κλαίει ο άνθρωπος, πώς να αντέξει τέτοιο χτύπημα; Συνεχίζει ένα άλλος μεγάλος σταρ της εκπομπής (ο καστανός με το γυαλί ή ο μελαχρινός με τα καρφάκια ήταν, θα σας γελάσω) στην πιτσιρίκα: «Ο Παπανώτας πώς σου φαίνεται;» Αρπάζει την ατάκα ο Παπανό: «Έλα στο θείο!»
Τέτοια αίσχη κάνετε, τέτοια τέρατα και σημεία. Αμέ τότε που βγάλατε στο παράθυρο τον Φώτη Μεταξόπουλο; Τα έχωσε χοντρά στη Ρούλα Χάμου, την κυρία που πάσχει από μια σπανιότατη ανίατη νόσο που ονομάζεται καπελοτρελίαση. Τον βάλατε να σχολιάσει τους χορευτές του Dancing with the stars. Οποία κατάπτωσις, οποία ευτέλεια! Άρχισε να τους κατακρίνει ασύστολα, κι εσείς, κάνοντας έναν ασεβή υπαινιγμό για την ηλικία του Μεταξόπουλου, αποφανθήκατε: «Καλά έλεγαν οι αρχαίοι ότι ου γαρ έρχεται μόνον». Καλά, έτσι μιλάτε εσείς για τα ιερά τέρατα του χορού; Μεταξόπουλος είναι αυτός, όχι οποιοσδήποτε γερομπισμπίκης. Η Χάμου τσαντισθείσα του είπε ότι τα σχόλιά του είναι χυδαία κι εκείνος της απάντησε αμέσως ότι χυδαία είναι τα καπέλα της. Έτσι μπράβο! Ξεσκιστείτε λίγο ακόμη, να σας χαίρετε η μανούλα σας. Φαίνεται ότι αυτό ποτέ δεν είναι αρκετό.
Η Καραβάτου: «Στείλτε μήνυμα, ο νικητής κερδίζει 4ημερο Πάσχα στη Σκόπελο!» Να το, βλέπετε, πάλι με κάνατε να ζηλέψω. Θέλω κι εγώ Πάσχα στη Σκόπελο. Αν σας στείλω μήνυμα, και σας παρακαλέσω να μεσολαβήσετε, θα πάω;
«Κεριά στο δωμάτιο» συνεχίζει απτόητη η Καραβάτου. Πω πω, κυρία Καραβάτου μου, εσείς βαλθήκατε να με κάνετε δυστυχισμένη. Θέλω κι εγώ κεριά. «Κεριά και λιβάνια» πετάει ο Παπανώτας. Να αγιάσει ο στόμας σας, κύριε Παπα…αυτέ μου. Ε μα δε μπορώ πια, τόσες φορές είπα το επώνυμό σας, μπερδεύτηκε η γλώσσα μου. Νισάφι.
www.bibliofagos.vasilikipitouli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου